sobota, 29 sierpnia 2015

"Drżenie"; Jus Accardo [zapowiedź]



Deznee Cross ma problemy. Niedługo osiemnastka, a ona stoi na skraju szaleństwa. To wszystko wina leków, którymi naszpikował ją Denazen – zbrodnicza organizacja dowodzona przez jej ojca – żeby wzmocnić jej naturalne umiejętności. Bliscy odwrócili się od niej i garstki pozostałych buntowników. Teraz walczą po złej stronie barykady. No, i jeszcze Kale... Gorzej już być nie może.
A jednak jest. Denazen ma rozpocząć nowe badania, tym razem pod kryptonimem „Dominacja”. To oznacza, że trzeba się pozbyć dotychczasowych uczestników eksperymentu. Wydano rozkaz eliminacji wszystkich, którzy zostali jeszcze przy życiu – łącznie z Dez. Dobra wiadomość jest taka, że istnieje jeszcze ktoś z serii pierwszych, próbnych doświadczeń: kobieta, której krew może być lekiem dla drugiej generacji. Tylko, że o jej istnieniu wiedzą nie tylko Szóstki z podziemia…
Cross jest gotów zrobić wszystko, aby Dez nie dostała antidotum. Jest w stanie całkowicie złamać jej ducha. 

PREMIERA 7 WRZEŚNIA!


4 komentarze:

  1. Seria jest mi znana, gdyż czytałam pierwszy tom, czyli "Dotyk". Niestety na kolejny już się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna zapowiedź serii, o której jedynie czytałam. Nie ciekawi mnie, nie przyciąga, sądzę, że sobie odpuszczę.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże, już po drugim zdaniu się pogubiłam. xD Tyle nowych słów. ;) Nie znam tej serii, ale jakoś fabuła mnie nie przekonuje. Inna sprawa, że ostatnio uzupełniłam swoje półki o kilka tytułów, więc.. jestem spłukana. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam poprzednich tomów i na razie nie wydaje mi się, bym miała ochotę by to robić, ale cieszę się, że wydawnictwo nie porzuciło serii, bo to najgorsze co można zrobić. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń